Sunday, May 8, 2011

SUNDAY ROSÉ

Jumpsuit: Primark
Blazer: H&M
Shoes I Schuhe: Billibi (via mirapodo)


Last night was my friend's birthday party and it was so much fun. I'm still so exhausted from last night, but luckily you can't read the hangover in my face. Had to leave her place early this morning (stayed the night at hers) and I really couldn't bother accessorizing my outfit or do something to my hair. Jep, I'm wearing the lazy bun. I left my outfit really simple with a blazer and a jumpsuit I got from Primark about two years ago. But I still asked my little brother to take quick snaps of my outfit from today.
I'm not exactly dying to post pictures from last night on my blog. Not really digging the idea of posting my crappy teenage homeparty pics. You know the scenery, kinda like Skins x) But that's what we all have facebook for right? :P But latest when our bosses start stalking our facebook profiles, we'll regret having friends who are keen on updating their facebook albums with "last nights" pics.
Oh the youth, the youth!
So tired but I still need to do some homework. Woohoo! Not.

•••

Letzte Nacht hat meine Freundin ihren Geburtstag gefeiert und es war sehr lustig. Ich bin immer noch müde von letzte Nacht, aber zum Glück steht mir der Hangover nicht ins Gesicht geschrieben. Ich musste recht früh gehen heute morgen (hab bei ihr übernachtet) und ich hab micht wirklich oder etwas mit meinen Haaren zu machen. Jap, ich trage den lazy bun (Fauler Dutt). Mein Outfit ist sehr simple, ein Blazer von H&M und mein Jumpsuit von Primark, den ich vor ungefähr zwei Jahren gekauft habe. Aber ich habe meinen Bruder trotzdem gefragt mal eben schnell ein paar Bilder zu machen.
Ich brenne nicht darauf die Bilder von letzte Nacht auf meinem Blog zu posten. Stehe nicht wirklich auf die Idee schlechte Teenager Homeparty Bilder zu posten. Ihr kennt die Szenerie, ein bisschen wie Skins x) Aber dafür haben wir doch Facebook, nicht wahr? :P Aber spätestens dann, wenn unsere Bosse unsere Facebook Profile stalken, werden wir es bereuen, dass wir Freunde haben, die immer darauf brennen die neuesten "Letzte Nacht" Bilder zu veröffentlichen.
Oh die Jugend, die Jugend!
So müde, aber ich muss noch Hausaufgaben machen. Woohoo! Not.

Love Lois xxx






follow me on bloglovin, twitter and